Saturday 12 October 2013

GRADUASI...

assalamu a'alaikum wbt.. selamat malam semua... saje nak share, hari ni telah menjadi one of the best day of my life... one of the sweet moments.. one of the best khibrah... insyaAllah.. hehehe.... bestt gilerr hari ni.... tapi yang sedihnye, bakpela aku dop amek gmabar banyok2... hmm.. rugi jugoplaa... dalam kamera aku memang sikek r... geram goh..

but overall, everything's okay! hari ini la aku graduate.. tapi dalam erti kata yang sebenar dan realiti, aku tak grad lagi.. it's just a ceremony... aku dop exam lagi.. aku still kene stay kat sekolah tu lagi.. hehe... although it's fake but sweet memories ayy... hehe.. setiap perkara tu pasti ada hikmah.. hari ini belajar something dari kawan-kawan aku... especially Izzati dengan Hasrul.. renyoh molek nak naik atas pentas... Zati plop 2 sem doh ye dapat 3.00 ke atas... ambil ibroh dari tu... start dari detik tu la, aku mula sedar yang aku ni nothing kalau nak dibandingkan dengan kawan-kawan aku yang lain..

hmm... betol r mok aku kata, kalau study banyak tu aje, banyak tu la kita dapat.. err... so true... aku start azam nak buat yang habis baik untuk exam niha'ie SEM 3 ni... seriously, aku nak 3.8!! insyaAllah... mohon doa kalian ok... hehehe... daa...

No comments:

Post a Comment