Tuesday 10 September 2013

LAYAR KENANGANG~~

assalamua'laikum... urghh.. kelmarin aku geram giler dgn seseorang tu.. lelaki r... tapi bile difkirkan balik, mgkin aku yang terlalu sensitif... hmm... mintop maaf la pidauh... hmm... nk ckap segan gop.. jatuh ego aku... I'm a little bit egois ok...heheh... but not selfish la... hehe.. sorry once again...

haddooi... dah la tuh, hari ni aku tak sengaja marah Izzati... niat aku bergurau... tapi tup2 dia nages... n bila tnya, dia nanges bukan sebab aku mrahkn dia, tapi sebab lain... tapi aku pun jadi asbab la kenapa dia nanges... hmm.. sorry lagii.... :(

hmm... and today it's UPSR.. so I wanna wish good luck for those who take this exam... hehe.. and bila aku fikir jauh~~~ aku terkenang kembali lah zaman aku upsr dulu2.. dulu, rilek jer, upsr pun jwab sebelah mata aje.. tak study, tak belek buku pun boleh dapat 5A... waahh... memang best lah zaman kecik2 dlu... terbaaekk..

tapi aku geram jugak dgn diri aku sendiri, bila dah flashback zaman dulu2 tuh, memang wajah abah takkan terlepas untuk berlayar sekali di minda... :'( aku rindukan abah... dengar lagu instrumental skit, memang ingat abah... skunk ni aku ada prob ckit, so banyak dengar lagu instrument r.. layan jiwa yang kacau habaq hang.. haha... tp bila dah dapat tulis blog ni, semuanya hilang, mcam prob tu dah settle dgn tersendiri... by clicking on the keyboards, all problems settled!! waahh... hebatnya aku,... hahha... *pagel*

tapi kalau aku tak sedih pun, aku dengar lagu instrumental gak.. best..  lagu yg pling aku suke adalah lagu yg aku letak kat blog nih... tu lagu feveret, sebab tu aku letak kat wall blog... hehe... besides lagu lama, lagu korea pun layan jugak.. well... hahaha....

tu jelah aku nk crite.. crite di pagi2 buta.~~ hehehe.. k r.. daaaa... assalamua'laikum~~~~~~ :D

No comments:

Post a Comment