Sunday 1 September 2013

WARKAH HATI SEDIH..



assalamu a'laikum wbt kepada para sahabat yang saya kasihi sekalian... semoga kita sentiasa berada dalam keadaan yang sihat dan sentiasa di bawah jagaanNya.. petang ni, terjaga aje dari tidur, terus idea masuk nak tulis apa untuk petang ni..

idea tu masuk bila aku tiba-tiba rasa aku dikejutkan oleh seseorang yang sangat aku sayang, yang kini dalam kenangan, yang kini sudah tiada lagi di dunia ini.. abah aku.. bila aku bangun aje, aku terus cari sayup-sayup suaranya.. ya Allah, rindu~ rindu sangat~ dan aku sedar aku hanya mencari ilusi hati.. hakikatnya suara yang aku rindui itu dah tiada.. suara yang aku cari itu sudah pergi menghadap Ilahi..

dan petang ini, aku terasa aku terlalu rindukan abah.. abah.. :'(

#aku tak mampu lagi menulis.. *nanges*

No comments:

Post a Comment