Monday 15 July 2013

HARI INI.....

Salamun a'laik... hari ni nak story r sikit... result STPM sem 2 dh kuar ari ni... hehe.. nak thu result aku?? haha... sikit aje.. pointer 2.8... hmm.. Alhamdulillah... aku sgt bersyukur.. tapi tak aku nafikan aku agak kecewa sebab aku tak boleh nak kekalkan prestasi aku semasa sem 1.. tapi aku tak kesah... aku bangga aje dengan diri aku.. chill aje... hehe..

hari ni, macam2 expressions aku tengok... ada yang fail, memang nangis tak berlagu.. ala yang ok tu tak yah lah nak story.. konpem r melebar aje senyum.. aku maybe dalam golongan yang tengah2 kot.. nak suke sangat tu taklah.. nak sedih sangat pun tak jugak.. well, I'm in the middle... aku pun heran, for having this kind of result, and I have to repeat, aku tak adelah nak sedih sgt... sbnrnye aku dah target tau aku jatuh untuk sem ni... so tak kesah mane..

one more thing, aku selalu ada perasaan macam ni.. perasaan yang bila aku dapat result ok, aku nak tnjuk kat sape.. orang yang paling aku sayang dah takde... orang yang akan selalu support aku bile aku jatuh, and always cheer me up when I'm down has gone... aboh aku pun dah takde... arwah aboh akan terima aje result aku macam mana.. walaupun dia buta, dia semacam tahu yang aku dah usaha... dan hari ini, aku menangis pun bukan sebab pointer 2.8 tu, tapi sebab dah takde orang yang akan naikkan semangat aku mase aku jatuh...

kalau aku imbas kembali sem lepas, aku dapat pointer 3.25.. aboh aku la orang yang paling gembira.. mok pom tak ade r nak ucap tahniah.... tapi aboh ucap tahniah kat aku!! bangga sangat mase tu dpat gembirakan aboh yang sedang sakit... :').. tapi sekarang dia dah takde... hmmm.... dan aku mintak maaf sangat kat mok aku.. aku tak boleh nak kekalkan kecemerlangan aku... sorry mok...

and untuk menghilangkan stress member2 yang sedang frust menonggeng, aku pun suggest pi pantai... ye la, pi pantai boleh r jerit2 sikit... buat hilang stress... bak kate ain, jerit2 jugak, pengisian rohani pun kne isi jugak... member2 pun banyak yang down.. banyak yang sedih sebab result diorang.. so kitorang pun pergilah pantai... aku ain dalila and syahida... hmmm... hilang jugaklah stress... pastu takdi kat pantai ada banyak ikan bilis.. banyak gilerr.... pastu kitaorang dah fikir pelik tau.. orang kata kalau ikan naik ke darat, tu maknenye tsunami... Allah... mintak jauhlah.... Na'uzubillah.... hmmm... pada pantai jugak aku lepaskan semua rasa dalam hati... dan hanya Allahurabbi yang mengerti....

dan aku nak ucap tahniah untuk member-member aku yang memang gempak r result diorang... terbaaeeekk... hehe.. moge dpat kekalkan kecemerlangan.. jangan jadi mcam aku... menurun aje.. hehe... ok.. maa'lish kulli hal.. may Allah ease everything.. assalamua'laikum....

No comments:

Post a Comment