Saturday 8 June 2013

HUH? CUTI DAH HABIS?



Salamun a'laik ya teman-teman.. well, as you know ye kawan2, esok dah nak mula skolahlah..huh? korang tak tahu, meh aku bagi tahu....ESOK DAH MULA SEKOLAH..haha.. tapi untuk pantai timur je lah..pntai barat boleh rilek lagi..hhehehe....maknenye cuti pun dh hbis.. bak kate Aaron Aziz dalam criter ape tu..entah r..tak ingat...Cuti suda habis bro..wakaka..

sabor aje lah...well, like I said...tomorrow school will starts.. and adik- adik yang skolah tu trpakselah packing barang skol..hmm..xseronok kan? cntek-cntek dua minggu cuti, ni kne strt skola blik..aku pom sme la...kne pi skol jugak esok...malassnyerr...

tapi aku bukan skolah r..aku pra U..eh same je kan..ala biarlah, aku nak syok sorg2..haha...besnyerr lah klo masuk U...skunk ni tak silap aku. budak U still in holidays...heaven la korang..aku je yang skola esok..haha..
kawan-kawan ak yg mtrik pun still cuti...nnti bln 9 msuk U...waah...jeles sehh...

esok skolah.....hmm...aku pun tak thu nak buat ape...baju skolah aku tak check lagi..entah ade lagi ke tidak...kut-kut kne mkn di lipas..haha..euuww....ade lagi kut..pensel case, tadi aku check ade, tpi pensel, pmdm and other equipments aku pom tak thu...mybe kne belila kut..hah...clumsy kan..aku letak jer barang2 aku kt mne aku suke..hahaha..

hmm...sem 3 ni will be the last sem aku kt form 6 ni...lpas tu aku cuti..n insyaAllah pegi masuk U..ameen...tlonglah aminkan..berkat tau..hehe..mekaseh...insyaAllah, a degree holder to be..huu....tak sabarnye....tpi ak ad tnye kkk senior aku tau, dia kte best jdi budak tdika lagi drpde budak U...hmm..mncabar sgt ke jdi bdk U ni??klo assignment jgn ckaplah...ak thu..tgok abg n kkk aku duk gile layan assignment....hmm..tpi bgi aku 'mybe' best kut jdik bdk U...hehe..in my opinion la....pndapat msing2 kan..yg psti aku tak sabar nk hadapi cbaran msuk U....msti getting on my nerves...haha..tiap2 hri lah aku akn mgmuk...hohoh...insyaAllah tak kot...hehe..suke aje lah...cabaran kan mematangkan kite..ye dak??pndai je ko berfalsafah...ko tak rase..bleh r ko ckp cm tu....hmmm..yelah2 nnti aku rse laj..sdp ke tidak...msin ke twar ke mnis ke...nnti2 la ak rse..wekekeek...loyar buruk!

memandangkan sem 3 ni, last sem, aku nekad nak endkan riwayat sem 3 dgn flying colours. aku nk lawan org tuh, lwan org ni..ehhemmm rhsia laa..haha.tp mmg aku trget aku akan jdi juara lagi mcm sem 1..ehhe...best student tu..ameen...skali lgi tlg ameenkan..mekaseh..insyaAllah...ak akan pstikan kddukn tu aku yg punyer...hehe...tp tgok lah..klo aku serious aku dpt lah..klo aku main2..hmm jgn hraplah..haha

dalam benak fikiran, otak, minda, hati, lubuk, hah ape lagi, korang pkir r sndiri ni, aku dh trbyangkan projek BA aku..mcm mne la ak nk buat...kwan aku kte, typing dia 100% in arab. presentations dia pun kut arab...aku tak kesah lah dah name pun projek Bahasa Arab kan, mstilah fully in arab...tpi msalahnye, aku ni xreti mne la arab ni....aku dh mcm nk pengsan bile kne present kut arab..aiyoooo...macam mne ni? redahjelah..

haha..pastu, sbnrnye sblum cuti ni, ustazah ade bgi kerje kt kitaorg..u cuti ni lah..kne tarjim...malangnye, aku dgn sng hati mghilangkan kertas itu...cop2..aku tak thu smaade ianya hilang atau aku trtinggal kat bwah meja aku dlm kelas...haha...jhat goh aku...ustzah susah2 pyah fotostek, aku sng hti aje hilangkan..hmmm....sambil lewa....

so adik2, buke skolah ni, tnam azam baru...aku pun nk nekad...tp main-main tu adelah lgi sikit..ala biase r..klo tak main2, tak berseri hidup..heeheh...good luck and all the best to all of you...may Allah give you opportunity to be a successful student...BUT, it has to go hand in hand with EFFORTS!!!hoho..

k3..dah melalut..moge sape2 yg bce artikel ni, eh arikel ke ni, ahh... kut suka aku lah...hehe..moge pmbce entri kli ni, mmprolehi kjayaan yang luar biasa dlm pelajaran masing2.. insyaAllah~~nak hasil yang luar biasa, usaha pun knelah luar biasa....pepatah Arab ada menyebut... MAN JADDA WA JADA.. siapa yang berusaha, dia pasti berjaya.....okaay~~assalamua'laikum wbt..

No comments:

Post a Comment